Mindent a semmiről vol 1.

2020/09/23. - írta: PdN

Háború dúl a blogon, én közben digit detoxra vállalkozom hamarosan!

Kedves Naplóm!

Ezt a bejegyzést egy sorozatnak fogom szánni. A címe sok mindent elmond, mindent is elmondok a semmiről. Amikor úgy érzem, hogy egy teljes bejegyzést nem tudnék megírni, aminek lenne füle, farka, szeme, szájja, akkor csinálok egy ilyen mindent a semmiről posztot.

De akkor mivel kapcsolatban írok jelenleg?

Digitális detox éééééééés a tegnapi nap folyamán, kikerült az egyik posztom erről a blogról az index főoldalára. Hirtelen nem is értettem, hogy 7000+-os nézettsége lett a maszk háborúknak. Jó most már 13k.

cat-meme.jpg

Ahogy kikerült az oldalra kicsit kattintásvadász is lett. A tényeken alapvetően nem változtat a cím, de aláírom rohadt jól leírták a történetet és én is kattintanék rá, hogy elolvassam ezt a bolondokházát Budapesten. Kényes téma ez az egész maszk dolog, aláírom, de ha már Shakespeare művétől az elmúlt pár hétben kicsit bekattantam és igyekeztem költőien fogalmazni mi közben mindenhol csak Júliát látom, ezzel is jelezni akartam az olvasó felé, hogy „nyugi ez csak egy vicc” (valahol, de valahol komoly is). Azok a kommentek, ahol már vérét ontották a gaz bitorló ellen véleménynek, totál sokkoltak. Egymásnak feszültek azok az erők itt, amik kinn az utcán is nekünk feszülnek, amikor ilyen szituáció van. Szinte ott éreztem magam, csak a betont melegét nem éreztem és a kényelmetlen formaruhámat, ami az nap rajtam volt. Vírus van? Nincs? Maszk kell? Nem kell? Ezen ne vitatkozzunk, mert kár. Tegyünk eleget a szabályozásnak, ha jogosnak tartod, ha nem, csak az ott dolgozókat fölösleges kitérőkkel ne zavarjuk. :)

 

Kicsit vegyük komolyra a témát viszont. Kérlek benneteket lazuljatok el egy kicsit és ne feszüljetek rá mindenre. Nézzetek meg egy Benny Hill részt vagy egy 4 Charlotte filmet (pl.: Stadion őrültjeit), vagy egy Brian életét a Monty srácoktól. Ne feszüljé’!

Ha ezen túl vagy adok egy témát, amin feszülhetnél és csináljunk végig egy programot közösen. Mit szólsz hozzá? Ha van Netflix előfizetésed vagy rendelkezel, olyan illegális tartalmakkal, amit nem reklámozunk, de mindenki használja, nézd meg a /társadalmi dilemma című dokufilmet.

Amióta elindult ez az egész 2020 és talán nem kell bemutatni azt a pontot, amiről most beszélni fogok. Szóval ez a túlzott telefon használat. Social dilemma, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak. Szóval azt vettem észre magamon, hogy késztetést érzek, hogy megnézzem a telefonomat, akár azután, hogy előtte 5 másodperce néztem meg az idő miatt, de már nem emlékszem rá. Őszinte leszek elegem lett ebből. Elkezdtem egy könyvet is olvasni (Digitális detox), és mind emellett a fent említett dokumentumfilm is szembe jött velem. A sors fricskája az egészben, hogy felajánlotta a netflix és pont ez ellen küzd a könyv meg a sorozat is, hogy ezeket az felajánlásokat elfogadja az ember. Ne etesd a trollokat, de ez inkább "ne etesd a közösségi médiát" dolog most. Na de erről majd a 30 napos detox jegyzeteim egyikében meg is írom.

 

Mondtam, hogy ez a bejegyzés mindenről és egyben a semmiről is fog szólni, összeszedetlen, mindenről is fogok beszélni és itt a végén promózom is neked, hogy gyere beszélgessünk kulturáltan a facebook csoportunkba. Addig készülök a következő bejegyzéssel.

Pacsi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naplozoom.blog.hu/api/trackback/id/tr1816211724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása